Παραλαβή από το κατάστημα
Στην περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει κατά την υποβολή της παραγγελίας του παραλαβή από το κατάστημα, θα λάβει ηλεκτρονική ενημέρωση για τον εκτιμώμενο χρόνο παραλαβής της παραγγελίας του από το εν λόγω κατάστημα (επιβεβαίωση παραλαβής). Ο πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός πέντε ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής. Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός δυο (2) ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, το κατάστημα επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης οφείλει να επιδείξει την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την παραλαβή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριο). Αν ο πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να έχει μαζί του ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη αρχή, καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κ.λπ.). Δεδομένου ότι μετά την παραλαβή των προϊόντων ο κίνδυνος μεταβαίνει στον πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.
Αποστολή με ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ courier και παράδοση στη διεύθυνση του πελάτη
Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο πελάτης, το προϊόν παραδίδεται στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ και ο πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του πελάτη και, ως εκ τούτου, λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει το κατάστημα αλλά τον πελάτη. Δεδομένου ότι μετά την παραλαβή των προϊόντων ο κίνδυνος μεταβαίνει στον πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, το κατάστημα επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση.
Το κόστος των μεταφορικών είναι 5€ για παραγγελίες έως 49,99€ και για όλη την Ελλάδα.
Για παραγγελίες από 50€ και πάνω το κόστος μεταφορικών είναι δωρεάν.
Εξαιρούνται δυσπρόσιτοι προορισμοί.
Οι παραγγελίες αποστέλλονται την ίδια μέρα εάν η παραγγελία γίνει πριν τις 13:00.
Το κόστος των μεταφορικών μπορεί να μεταβληθεί σε περίπτωση μεγάλου όγκου ή βάρους, πάντα κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.
Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας θα είναι 2-3 εργάσιμες από την ημέρα αποστολής της.
Ο χρόνος παράδοσης μπορεί να μεταβληθεί λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως: ειδική επεξεργασία προϊόντων, απεργίες, καθυστερήσεις μεταφορικών εταιριών, γιορτές, αργίες.
Μη Παραλαβή
Σε περίπτωση που δεν παραλάβατε το δέμα σας για τον οποιοδήποτε λόγο και αυτό επέστρεψε σε εμάς και επιθυμείτε την επαναποστολή του, η αντικαταβολή δεν είναι πλέον διαθέσιμη. Θα πρέπει να καταβάλετε το αντίστοιχο ποσό μέσω τραπεζικής κατάθεσης σε μία απο τις συνεργαζόμενες τράπεζες.
Σε περίπτωση που έχετε προεξοφλήσει την παραγγελία σας (π.χ. πιστωτική κάρτα) και δεν παραλάβατε το δέμα σας για τον οποιοδήποτε λόγο, αν επιθυμείτε την επαναποστολή του θα επιβαρυνθείτε με το αντίστοιχο κόστος επαναποστολής.